Rabu, 29 April 2009

Tudia...dah pecah belah dahhhh...



PAS Permatang Pauh beku jentera p'raya
Abdul Rahim Sabri | Apr 29, 09 12:36pm
PAS Kawasan Permatang Pauh membeku jentera pilihanrayanya di setiap peringkat berkuatkuasa serta merta.

Yang Dipertuanya, Omar Hassan berkata, keputusan tersebut dibuat sebulat suara dalam mesyuarat jawatankuasa PAS kawasan itu malam tadi.

Ditanya sama ada keputusan itu bermakna, PAS kawasan itu tidak akan berkempen membantu calon PKR dalam pilihanraya kecil DUN Penanti, beliau berkata:

"Ini bukan satu boikot (terhadap PKR) tetapi untuk membolehkan kita fokus untuk memperkasakan parti di semua peringkat di Permatang Pauh".

Batu5:
Aha...tengok...macam ni ka pakatan?depa mana bulih bersatu...ni dah nampak pecah belah...harap perpecahan mereka akan terus menerus...pas sepatutnya berjuang dengan agenda ISLAM .. ni tidak..pi join puak puak jumud...yang untung....DAP komunis hara jadah ... kepada semua pengundi penanti...anda berhak mengaramkan puak puak jumud ni...insyaallah

2 ulasan:

  1. itu gimik mereka shj ...sy percaya mereka akan berubah fikiran balik selepas anwar turun kelentong dan janji manis kepada mereka balik..

    BalasPadam
  2. puak puak ni..akai tadak.....tapi apa pun .. dgr citer depa nak bertanding bebas..baguih..teruskan...bior tenggelam terus puak puak jumud ni

    BalasPadam