Khamis, 20 Mei 2010

Celaka punya PAS PENANG

Pulau Pinang negeri dibawah pemerintahan sosialis DAP cuba menunjukkan lebih Islam dari PAS.

Guan Eng yang kita kenali sebagai chauvanist ultra kiasu dan amat terkenal dengan sifat rasisnya dilihat ada cubaan untuk berlakon dikhalayak ramai dengan imej mesra Islam.

Malah pelbagai cara digunakan untuk mencairkan hati hati puak hati hitam jumud dan condong kepada anutan agama khawarij PAS.Sebelum ini Guan Eng yang diangkat bagaikan dewa dan khalifah oleh PAS merasmikan makmal sekolah agama rakyat ,kemudian mendabik dada beliaulah yang banyak membantu walhal sekolah agama rakyat tersebut dibina oleh kerajaan BN.

Dengan hanya memberikan sedikit gula gula pimpinan melayu haprak meleleh liur berebut mahu menjilat tapak kaki khalifah sosialis bagaikan mohon restu supaya mereka tidak dilihat rasis.

Terbaru, khalifah sosialis akan merasmikan surau di tingkat 4 esok hari Khamis,di bangunan Komtar. Dah tidak ada pemimpin Islam di Pulau Pinangkah hinggakan Guan Eng ketua menteri import paling celaka dalam sejarah dijemput untuk merasmikan surau tersebut.

Mana Saleh Man,YB Permatang Pasir?takkan gila pi salon ngorat bini orang lagi kot?Mana Yb Malik Itik?Mana Dr Mansor? semuanya haprak,dayus & menjadi pencacai angkat najis Guan Eng.

Apa tujuan untuk menjemput seorang kafir untuk merasmikan surau,tempat umat Islam beribadat? Adakah ini cubaan untuk membodek dan menjual prinsip ala jalangan PAS yang kita cukup kenali.

Seluruh rakyat Pulau Pinang tahu,kita tidak ketandusan pemimpin Islam dan MELAYU,mengapa harus menjemput ketua menteri cina melaka sosialis ini? Bangsat inilah yang menghina Islam,bangsat inilah yang pernah mempersendakan Islam.

Malangnya PAS Khawarij mengangkat bangsat ini bagaikan seorang Khalifah,buta mata buta perut bodoh tak boleh diajar.

Namun semuanya dilupakan hanya kerana mahukan sedikit kasih sayang dan perhatian seorang chauvanist sosialis cina melaka,melayu melayu Islam haprak sanggup menadah diri habuan selingkohan haram bersama DAP yang terang terangan menentang Islam.

Tindakan beliau kononnya memberikan samarata hanyalah lakonan semata mata untuk memperbodohkan melayu melayu haprak dalam PKR dan PAS.Walhal cina didahulukan,melayu dipinggirkan.Itulah realiti yang puak melayu haprak masih didalam denial syndrome.

Pemimpin Haprak Melayu Pulau Pinang,eloklah jilat tapak kaki Guan Eng beramai ramai,restu ke syurga hanya ada dibawah tapak kaki Khalifah Sosialis Melaka.Jadilah pak turut,apa gunanya lawan cakap seorang khalifah disuruh duduk maka duduklah kamu,disuruh berdiri maka berdirilah kamu.


** Sumber dari pisau.net **

Tiada ulasan:

Catat Ulasan