Ahad, 6 Disember 2009

Ayuh...bangkitlah ! sama sama berganding bahu kita tentang DAP KOMUNIS

Atas cadangan semaremas ,Pisau menyeru kesemua umat islam Pulau Pinang agar bangkit ,dan sampaikan bantahan anda,menyeru kesemua bahagian UMNO Pulau Pinang,penyokong parti pas dan pkr, NGO NGO ,kariah masjid dan penduduk pulau pinang agar mengadakan kempen. Menentang rezoning oleh DAP,mereka menjalankan pecah dan perintah terhadap kesemua kawasan penduduk melayu di Pulau Pinang. Menganaiya penduduk melayu Pulau Pinang dengan menyampaikan bantuan fakir miskin di tokong,mengambil alih tanah wakaf di kawasan pulau dan di kontra di tanah besar, takbir raya di haramkan di Bukit Mertajam, menyekat permohonan menukar status tanah T.O.L kepada pegangan kekal(contohnya 10 permohonan ,8 dari cina 2 dari melayu,8 pemohon cina lulus,2 melayu langsung tidak dilayan) menghina tulisan jawi di penang free school , ketua kampung di halang menjalankan tugas(di pantau oleh penyelaras DAP), bantuan sekolah cina 10 juta dan untuk sekolah agama tahfiz hanya 75 ribu. Banyak wang dana dan peruntukan kepada YB DAP disalurkan secara tidak adil,tokong tokong didahulukan,pembaikan dan bantuan kepada rakyat setempat tidak di bantu(rujuk di pejabat daerah)Dan banyak lagi akan didedahkan tidak lama lagi.

Pisau menyeru agar semua bangkit tanpa mengira latar belakang fahaman politik,sama ada anda PKR,PAS atau pun UMNO, ini amat penting untuk survival orang melayu di Pulau Pinang, Anda harus mengambil perhatian yang serius tentang hal ini, tanyalah pemimpin anda,hal ini memang benar benar berlaku.Rujuklah rakan rakan anda yang bertugas di SUK Komtar,ini memang benar benar berlaku.Rujuklah di pejabat daerah dan tanah.

sila rujuk artikel sebelum ini: klik sini , sini , sini, sini , sini, sini , sini , sini , sini


Tindakan yang perlu kita buat.


1. Menghantar MEMORANDUM BANTAHAN KEPADA MAJLIS TANAH NEGARA.

2. Menghantar MEMEORANDUM BANTAHAN kepada SURUHANJAYA PILIHANRAYA.

3. Menghantar MEMORANDUM BANTAHAN kpd KEPALA CINA SOSIALIS P.PINANG.

4. Membuat ceramah dan seminar terbuka di Pulau Pinang.

5. Membuat undian secara online di Facebook.

6. Meminta agar kakitangan kerajaan Negeri TIDAK MEMATUHI SEBARANG ARAHAN KEPALA CINA SOSIALIS.

7. Bangkit dan bersemuka dgn YB-YB Cina Sosialis P.Pinang.

8. Memasang sepanduk bantahan secara besar-besaran.

9. Melakukan TINDAKAN SIVIL TIDAK MEMATUHI SEBARANG ARAHAN KEPALA CINA SOSIALIS DENGAN MENUTUP PEJABAT-PEJABAT NEGERI SEHINGGA KEPALA CINA SOSIALIS MELATAK JAWATAN.

10. Memulakan TINDAKAN PROSIDINGH SIVIL TERHADAP KEPALA CINA SOSIALIS DENGAN MEMOHON INJUKSI, WRIT MANDAMUS ( PERINTAH MAHKAMAH MENGHALANG DAN MEMBATALKAN SEBARANG PERINTAH KEPALA CINA SOSIALIS).

11. Tindakan prosiding sivil itu hendaklah di buat atas alasan dan hujah bahawa:-

a. Kepala Cina Sosialis telah ultra-vires dlm kuasa-kuasa nya dan bertindak dengan sewenang-wenangnya.

b. Melanggar hak-hak isitimewa Melayu di dalam Perlembagaan Malaysia.

c. Tindakan Kepala Cina Sosialis itu melanggar dan bertentangan dengan Perlembagaan Malaysia dan tidak sah serta terbatal.

d. Bahawa tindakan rezoning yg dilakukan oleh kepala Cina sosialis itu adalah di buat dengan niat jahat dan curang serta memprejudiskan hak-hak pengundi yg bukan penyokong parti sosialisnya.

e. Mendapatkan perintah injuksi terhadap DUN dan ahli DUN parti Cina sosialis itu drp terus menerus mengurangkan hak-hak isitmewa orang Melayu dan drp melakukan sebarang tindakan yg boleh menjejaskan kepentingan dan perlindungan hak-hak istimewa Melayu di dalam Perlembagaan.

Kariah masjid dan kesemua parti politik:
f. Mengumpul bilangan jemaah melebihi 40 orang dan membaca Yassin 41 kali terhadap KEPALA CINA SOSIALIS DAN PARTI NYA DAN PARA AHLINYA KESEMUANYA DAN SETIAP SATU DAN TERHADAP MEREKA YG MENYOKONG MEREKA SUPAYA MEREKA MENERIMA BALA BENCANA dan menjadi ORANG YG HINA DAN TIDAK UPAYA MELAKUKAN APA JUA.

1 ulasan:

  1. Do you need free Twitter Followers?
    Did you know that you can get these ON AUTO-PILOT & ABSOLUTELY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    BalasPadam